SPISOVÁ SLUŽBA

  • třídění, převzetí a převoz dokumentů do spisovny
  • elektronické zpracování dokumentů
  • vypracování skartačního plánu
  • označení dokumentů a jejich evidence

 

ARCHIVACE DOKUMENTŮ

  • roztřídění dokumentů dle skartačních znaků
  • uložení dokumentů do spisovny v původním obalu nebo uložení do speciálního
    archivačního boxu či archivační spony
  • vyhotovení předávacího protokolu
  • zasílání kopií dokumentů emailem nebo poštou, kurýrem

 

DIGITALIZACE DOKUMENTŮ

  • převzetí dokumentů ke skenování
  • příprava dokumentů ke skenování (rozešití, podlepení apod.)
  • pořízení indexů dle specifikace 
  • vlastní naskenování na kvalitních skenerech

SKARTACE

  • vypracování individuálních skartačních plánů
  • vedení skartačního řízení se státním oblastním archivem (včetně zajištění skartačního povolení)
  • důvěrná fyzická skartace dokumentů s prošlou skartační lhůtou
  • vypracování potvrzení o skartaci a skartační protokoly

 

EXTERNÍ SPISOVNA

  • konzultační a metodické poradenství při zřizování Vaší spisovny
  • odborná revize a uspořádání stávajících dokumentů ve Vašich prostorách 
  • věcné a typové roztřídění dokumentů
  • tvorba interního spisového, archivačního a skartačního řádu

 

PORADENSTVÍ

  • poradenství v oblasti vedení dokumentů
  • metodické poradenství při optimalizaci objemů dokladů k archivaci
  • odborné posouzení Vaší situace při správě a řízení dokumentů
  • konzultace z právního hlediska